A viharos gyorsasággal fejlődő magyarországi mobil piacon egyre nehezebb forradalmian újat nyújtani, a djuice-nak mégis sikerült. A tavaly késő ősszel bevezetett márka újszerű szemléletével, a modern fiatalok életmódjához és igényeihez igazodó szolgáltatásaival egycsapásra a telefonjukat aktívan és sokoldalúan használó, színes és mozgalmas életet élő, a technológia nyújtotta lehetőségeket kiaknázni vágyó mobilosok kedvencévé vált.
Ezt bizonyítja, hogy a kártyás és számlás formában egyaránt kínált, a hagyományos távközlési szolgáltatásokon túl az élet számos területén élményeket és kedvezményeket biztosító djuice május 18-án üdvözölte kétszázezredik ügyfelét. Hasonló ütemű növekedést eredményező termékbevezetésre az utóbbi két évben nem volt példa.
˝Az, hogy mindössze fél év alatt ilyen sokan választották a djuice-t, fényesen igazolja, hogy annak idején valós igényekre alapozva vezettük be az Európa több országában már slágerré vált márkát˝ – mondta Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója. ˝A djuice azokhoz szól, akik szinte összenőttek mobiljukkal: a Pannon GSM hálózatában ők beszélgetnek a legtöbbet, és ők használják leggyakrabban a különféle nem hang alapú szolgáltatásokat, az SMS-t, az MMS-t és a WAP-ot˝.