A BlackBerry segítségével a felhasználók bárhol, bármikor küldhetnek és fogadhatnak e-maileket, telefonálhatnak, elérhetik legfontosabb vállalati információikat, vagy használhatják elektronikus naptárjukat, címjegyzéküket.
A vállalati e-mail rendszer és a felhasználó BlackBerry készüléke a Vodafone GPRS hálózatán keresztül folyamatosan összeköttetésben áll. Az e-mail üzenetek az innovatív ˝push˝ technológiának köszönhetően azonnal továbbításra kerülnek közvetlenül a BlackBerry készülékre anélkül, hogy betárcsázásra szükség lenne.
A BlackBerry Enterprise Server szoftver közvetlenül kapcsolódik a már meglevő Microsoft Exchange vagy Lotus Domino levelezőrendszeréhez, így biztosítja az e-mail és naptár-információk vezeték nélküli, biztonságos és folyamatos szinkronizációját. A felhasználók ezen kívül feladatlistájukat és személyes címjegyzéküket is szinkronizálhatják a BlackBerry-vel asztali számítógépükről a kiegészítőként biztosított kábel segítségével.
A BlackBerry készülék ergonómikus, akár hosszabb e-mailek írására is alkalmas billentyűzettel, színes, nagy felbontású képernyővel és egyszerű, áttekinthető, ikon-alapú menüvel rendelkezik, valamint telefonként is funkcionál és SMS küldésre is alkalmas.
BlackBerry-vel a Vodafone ügyfelei Európa legnagyobb részén, valamint a tengerentúlon is folyamatos kapcsolatban lehetnek munkatársaikkal, akár e-mailen, akár élőszóban: a Vodafone GPRS szolgáltatása jelenleg Kínától Csehországon át az Egyesült Államokig 43 országban érhető el.
A BlackBerry havidíj (6.000,- Ft+áfa) ellenében vehető igénybe, ez az ár tartalmazza a szolgáltatás rendelkezésre állását és 15 MB belföldi adatforgalmat. Ezen felül egyszeri költségként jelentkezik a BlackBerry készülék (91.000,- Ft+áfa), valamint a kapcsolatot biztosító BlackBerry Enterprise szoftver.