A pályázatot az az elgondolás hívta életre, hogy itthon eddig nem létező lehetőséget és platformot teremtsen azon tehetséges fiatalok számára, akik érdeklődnek a kommunikációs technológiai újdonságok iránt, és ötleteik, elképzeléseik vannak azok fejlődésével kapcsolatban.
A pályaművek elbírálásában mind a közvetlen, mind a közvetett iparágak (IT, marketing, digitális képalkotás) egy-egy jeles képviselője vesz részt.
Az első fázisban a Carnation feladata volt a pályázat nevének és arculatának megtervezése, a megvalósítás és lebonyolítás koncepciójának elkészítése. Második fázisban a pályázat kommunikációjának támogatására önálló website és a pályázatot népszerűsítő online hirdetések készültek. A pályázatot hirdető erőteljes hirdetési kampány egy hete indult az Interneten. A jelentkezéseket a pályázat internetes oldala október 10-ig folyamatosan fogadja. A pályázati anyagok leadási ideje november 12. A beérkezett munkák értékelése után a zsűri decemberben hirdeti ki a győzteseket.
A Startlap.hu és a Carnation a pályázat elindításával egy évenként ismétlődő eseményt szeretnének útjára indítani, amely során a fiataloknak módot adnak arra, hogy a legkülönbözőbb témakörökben fejthessék ki elképzeléseiket, terveiket.