A most bejelentett site olyan interaktív, sok grafikus elemmel gazdagított oldal, amely a napjainkban elérhető legújabb Flash technológiát alkalmazza. A játékosoknak egyenletes, TV-jellegű élményben lehet része, melyhez egyszerű navigálás és kiváló grafikai minőség párosul. Az öt különböző nyelven elérhető oldal mindig aktív, akárcsak egy online reklám. Az oldal további lehetőségei a VS3-ról való információszerzés, egy elegáns, letölthető tapéta, valamint egy-egy link a Panasonic helyi weboldalaihoz, ahol a vásárlók még részletesebb információkhoz juthatnak, és meg is vásárolhatják a telefont.
“A VS3 legkülönlegesebb jellemzője a 16,7 millió színű kijelző a hasonlóan színgazdag választékban kapható cserélhető előlapokkal. Innen jött az ötlet, hogy a marketingkampányt is a színek köré építsük – mondta Sharon Johnson európai marketingkommunikációs igazgató. – Olyan 18-34 év közötti vásárlókat céloztunk meg, akik kedvelik a média világát, és arra bátorítjuk a játékban résztvevőket, hogy barátaiknak is ´adják tovább´ a játék hírét. Így a kampány futótűzként terjedhet el.”
Aki bejelentkezik a weboldalra, részt vehet egy olyan játékban, amellyel magát a készüléket is megnyerheti. A játék egy retro stílusú animációs világban zajlik, ahol rajzfiguráknak kell segíteni a csempézett padlóra helyezni a színeket. Emellett meg is kell őket védeni: néha zombik, néha szellemek támadnak rájuk.
Az az európai játékos, aki az egyes hónapokban a legmagasabb pontszámot éri el, megnyeri a VS3-as mobiltelefont (ugyanaz a játékos többször is részt vehet). A játékban történő részvételhez a játékosoknak regisztrálniuk kell magukat a megadott weboldalon. Ezután választhatnak a három rajzfigura közül, melyeknek megvannak a maguk erősségei és jellegzetességei.
A VS3 mikroweboldalt a Panasonic különböző marketingtevékenységei támogatják egész Európában.