Connect with us

technokrata

Sony Ericsson mobilok: viszik, mint a cukrot!

Kütyük

Sony Ericsson mobilok: viszik, mint a cukrot!

A képkezelő és zenei termék kategóriában egyaránt sikeres készülék bevezetések következtében a Sony Ericsson számára 2005 második féléve különösen eredményes volt.


A Sony Ericsson számára az év fontos momentuma volt a Walkman márkajelzésű zenetelefonok (a W800, a W600, a W550 és a W900) világsikere. Ezekkel a készülékekkel a Sony Ericsson hozzáférhetőbbé tette a zenehallgatás élményét, hiszen lehetővé tette a fogyasztóknak, hogy ők válasszák meg a digitális zenehallgatás módját útközben is. A Sony Ericsson augusztusban szállította le az első nagy mennyiséget, az év folyamán pedig összesen 3 millió Walkman telefont adott el.


˝Ez a negyedév ismét kedvező volt a Sony Ericsson számára, és lehetővé tette, hogy nagy lendülettel fejezzük be az évet. Már látjuk a korábban a kutatás-fejlesztésbe eszközölt beruházásaink eredményét, hiszen ennek köszönhetően bővíthettük termékválasztékunkat, és új termékeink, például a Walkman telefoncsalád, igen sikeresek lettek a fogyasztók körében. Mindeközben 2005-ben a Sony Ericsson márkanév fejlesztésére szánt beruházásaink egyre biztosabbá teszik piaci pozíciónkat˝ – nyilatkozta Wágner Tibor, a Sony Ericsson közép kelet európai igazgatója.

˝A negyedik negyedévben továbbra is izgalmas, új termékek megjelenését jelenthettük be többféle árkategóriában: a felsőkategóriás 3G termékektől (például az új W900 3G Walkman telefon), a vonzó középkategóriás kagylótelefonokon át (például Z520), egészen az alacsonyabb árú készüléktípusokig (például J230, J210 és Z300), amelyeket az egyszerű és stílusos készülékre vágyó fogyasztók számára fejlesztettünk ki˝ – tette hozzá az igazgató.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés