A Pannon GSM elhagyta a nevéből a technológiára utaló GSM-et és logót váltott. A Carnation feladata volt a teljes online arculat és megjelenés átalakítása, az új logó színének és hangulatának átültetése a website-ra. A pannon.hu vállalati oldal újratervezéséhez a nemzetközi arculati guide által meghatározott logót és színeket használták fel; melyben nagy mozgásteret kaptak a grafikusok, ez nagyban támogatta az egyedi megoldásokat.
A mobilszélessáv microsite elkészítése során egyedi, formabontó megjelenést terveztek, a logót helyezve középpontba. A 3G technológia nyújtotta lehetőségek érzékeltetésére interaktív demók készültek, melyek segítségével a felhasználó közvetlenül megismerkedhet a szolgáltatásokkal, és élőben kipróbálhatja őket. Az arculatváltás keretében a Carnation áttervezte a Pannon összes online alkalmazásának megjelenését, valamint elvégezte a Pannon Wap redesign-ját, az ikonok átalakítását.
A Pannon site a cégcsoporton belül az elsők között, a norvég anyacéggel, a Telenorral egy időben újult meg, pontosan betartva a február 14-ére kitűzött határidőt. A Carnation több mint 40 szakemberből álló projektcsapata dolgozott decembertől az arculatváltáson, ennek eredménye a szerkezetileg letisztult, jól kezelhető honlap.