David Patton, a Sony Europe Marketing Communications rangidős alelnöke szerint: „Minden márka számára nagyon hízelgő, ha ilyen érdeklődést tanúsít a közönség a reklámja iránt. Mi idén azzal szeretnénk viszonozni ezt a megtisztelő figyelmet, hogy még több tartalmat szolgáltatunk online közönségünknek, és még hozzáférhetőbbé tesszük a reklám készítésével kapcsolatos információkat, azaz egy videonapló formájában betekintést nyújtunk a felvétellel kapcsolatos napi eseményekbe.”
A weboldal podcasteken keresztül teszi elérhetővé a különleges tartalmakat. Többek között megtekinthetők lesznek a csapat forgatás közbeni munkájának napi nyers felvételei, valamint a kreatív csapat fő munkatársaival készített interjúk. A Really Simple Syndication (RSS) formátum segítségével a Sony lehetővé teszi felhasználói számára a weboldal újbóli meglátogatása nélküli folyamatos tartalomfrissítést.
A YouTube, a Flickr és más disztribúciós csatornákhoz hasonlóan a weboldal exkluzív, belső felvételeket és fotókat is elérhetővé tesz, még mielőtt a reklám adásba kerülne. Hozzáértő közönségét a Sony 2.0-ás társalgómédiával, például Digg és del.icio.us gombbal látja el, melyen keresztül megoszthatják információikat egymással.
A Sony kezdeményezése a naplózók felé azonban túlmutat az online megoldáson. Három szerencsés bloggert személyesen is meghívnak a reklámforgatásra, ahol Sony Cyber-shot digitális kamerával örökíthetik meg magukat, egymást, és a forgatás eseményeit.