Amikor egy kereskedelemmel foglalkozó vállalkozás eladási csatornáinak bővítésén gondolkodik, kézenfekvő választás az Interneten keresztül történő termékértékesítés. Ahhoz azonban, hogy mindez valósággá váljon, számos üzleti és informatikai nehézséget kell sikeresen leküzdeni – az ilyen rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó jelentős beruházásokról már nem is beszélve. Erre kínál költséghatékony megoldást az immár 7 éve működő Depo.hu online piactér, mely az elmúlt hónapban több korábbi csúcsot is megdöntött.
„Októberben új rekordot állítottunk fel: 16 kereskedő csatlakozott a Depo.hu-hoz annak érdekében, hogy kínálatát egy folyamatosan bővülő vásárlói réteg előtt az Interneten is megjelenítse.” – mondta Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágvezetője. A szakember úgy látja, hogy az elmúlt 1-2 évben sokat változott a piac, a kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások körében egyre inkább elfogadottá vált az internetes kereskedelem. „Míg néhány évvel ezelőtt rendkívül nehéz volt meggyőzni a vállalkozásokat a Depo.hu-ban való szereplés előnyeiről, addig most olyan cég is csatlakozott a piactérhez, aki korábban egyértelműen elutasította ezt a lehetőséget. ” – ismertette tapasztalatait Szabari.
A Depo.hu elektronikus piactér eredményességét jól jellemzi, hogy a rendszerhez csatlakozott partnerek jelentős hányada régóta folyamatosan jelen van termékkínálatával, miközben a rendszert eladásösztönzésre használó kereskedők száma évről évre dinamikusan növekszik.
Túl a 30 ezres termékszámon
A kereskedői szám jelentő bővülésével párhuzamosan, illetve ennek eredményeként tovább szélesedik a Depo.hu online piactérben megtalálható termékek köre is, mely a napokban átlépte a 30 ezres számot. Ugyan a kínálatban továbbra is a számítástechnikai, a szórakoztató elektronikai, illetve a telekommunikációs termékek dominálnak, idén már háztartási eszközök, könyvek, illetve biztosítási ajánlatok között is válogathatnak az érdeklődők.
A bővülő termékkínálatot a Depo.hu-t üzemeltető Hírek Média egy nyereményjátékkal szeretné a potenciális vásárlók körében ismertté tenni, melynek fődíja egy 82 centiméteres képátlójú LCD televízió lesz, amit december 6-án, Mikulás ajándékként sorsolnak ki.