Connect with us

technokrata

Vodafone Online Ügyfélszolgálat: kényelemes, gyors

Kütyük

Vodafone Online Ügyfélszolgálat: kényelemes, gyors

A vörös színű szolgáltató az ügyfélszolgálat egy új fajtáját kívánja meghonosítani a piacon.

2006. november elejétől öt üzletben, a tervek szerint jövő év elején pedig további 46 helyen találkozhatnak a Vodafone ügyfelei az Online Ügyfélszolgálat termináljaival. Az üzletekben kihelyezett terminálok segítségével kényelmesebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, hiszen az előfizetők az értékesítő pultok előtti sorban állás helyett az Online Ügyfélszolgálaton keresztül menedzselhetik prepaid vagy postpaid előfizetéseiket, így például válthatnak tarifacsomagot megrendelhetnek, vagy lemondhatnak különböző szolgáltatásokat, esetleg módosíthatják ügyféladataikat.

E hónap elején öt városban, öt Vodafone üzletbe kerültek ki a terminálok: Budapesten (Westend) és Miskolcon márkaboltokba, Dunaújvárosban, Sopronban és Szekszárdon pedig viszonteladókhoz. A tervek szerint 2007 első negyedévében minden megyeszékhelyen a márkaboltokban és további 27 helyen viszonteladónál jelennek meg hasonló eszközök, melyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyfelek ügyintézését.

Az Online Ügyfélszolgálat szoftvere magyar fejlesztés, funkciói megegyeznek a Vodafone honlapján korábban Net-Rendelő néven elérhető szolgáltatás funkcióival. A terminál kezelőfelülete, és ezáltal használata egyszerű, a szolgáltatás igénybevételéhez az előfizető telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja szükséges.

A szolgáltatás hardver megoldása szintén magyar fejlesztés, a Vodafone egyedi igényei szerint került kialakításra. A márkaboltokban kihelyezett terminálok különlegessége, hogy a felszerelt telefonokon keresztül elérhető a Vodafone szintén egyedi, Tele-ügyfélszolgálat szolgáltatása. A készüléken a 1270-es számot tárcsázva elérhető a Vodafone Ügyfélszolgálata, ahol soron kívül szolgálják ki a készülékről érkező hívásokat. A szolgáltatás segítségével a hazánkba látogató külföldi Vodafone ügyfelek is segítséget kérhetnek saját szolgáltatójuk ügyfélszolgálatától.

Az Online Ügyfélszolgálaton többek között az alábbi szolgáltatások érhetők el:
-Vodafone Passport megrendelés / lemondás
-Videotelefon megrendelés / lemondás
-Díjcsomag-módosítás
-Vodafone Mail megrendelés / lemondás
-Egyszeri illetve folyamatos hívásrészletező igénylése
-GPRS Internet megrendelés / lemondás
-Internet 50 megrendelés / lemondás
-WAP megrendelés / lemondás
-MMS szolgáltatás megrendelés / lemondás
-Hangposta megrendelés / lemondás
-Hívásletiltás / emelt díjas hívásletiltás
-Hívószám-kijelzés megrendelés / lemondás
-Konferencia-beszélgetés megrendelés / lemondás
-Levelezési cím módosítása
-Ügyfélbiztonsági kód módosítása
-Számcsere
-Vodafone hívásértesítő megrendelés / lemondás
-Nemzetközi roaming megrendelés / lemondás.

Az Online Ügyfélszolgálat bevezetésével átnevezésre kerülnek az önkiszolgáló csatornákon keresztül elérhető szolgáltatások. Az új elnevezések a következőképpen alakulnak:
-Net-Rendelő mostantól Online Ügyfélszolgálat
-Tele-Rendelő mostantól Tele-ügyfélszolgálat
-SMS Rendelő mostantól SMS Ügyfélszolgálat
-WAP Rendelő mostantól WAP Ügyfélszolgálat.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés