Connect with us

technokrata

Sony Ericsson: új felhasználói élmény a mobilokon

Kütyük

Sony Ericsson: új felhasználói élmény a mobilokon

Az Ericsson a fogyasztók számára új kommunikációs élményt kínáló multimédiás megoldást bocsát piacra.

Az Ericsson útjára bocsátotta az Ericsson Multimedia Communication Suite (MCS) termékét, mely a fogyasztók által eddig az Interneten használt népszerű szolgáltatásokat most egy új és fejlettebb mobil módon is elérhetővé teszi. Az intuitív felhasználói felület egyes Sony Ericsson készülékekbe, például a W760-as telefonba lesz integrálva.

Az Ericsson MCS segítségével a mobil hálózatok üzemeltetői megrendelőik számára vonzó szolgáltatások széles körét kínálhatják majd. A fogyasztók az új és meglévő szolgáltatásokat a címjegyzékből érhetik el – egy olyan funkciógazdag interfészről, melyben avatarok, fényképek és személyes szöveg adható meg. A megoldás ezenkívül a barátokat és azok alkalmazásait is nyomon követi, így mindig lehet látni, hogy éppen ki érhető el a különböző alkalmazásokban. A felhasználó teljes körű felügyelettel rendelkezik a felett, hogy milyen típusú információk állnak rendelkezésre.

A korábban elsősorban információ- és tartalomközpontú Internetet központjába egyre inkább a kommunikáció és az emberek kerülnek. Az Ericsson ConsumerLab által Európában, Ázsiában és az Amerikai Egyesült Államokban végzett kiterjedt kutatások alapján egyértelműen látszik, hogy az olyan internetes kommunikációs szolgáltatásokra, mint például az online közösségek, blogok, vagy az azonnali üzenetküldés, igény mutatkozik mobil változatban is. Tanulmányuk felfedi, hogy az olyan gazdag funkciójú kommunikációs szolgáltatások, mint például a csevegés vagy a jelenlét kijelzése a mobiltelefonon nagyon is érdekli a fogyasztókat.

Az intuitív felhasználói kezelőfelület zökkenőmentesen integrálja az olyan, új MCS alkalmazásokat, mint a csevegés és file-átvitel a meglévő hang-, videohívási, SMS- és MMS-szolgáltatásokkal. Az, hogy az összes névjegy és szolgáltatás egyetlen, jelenléti információkat is megjelenítő címjegyzékben elérhető, olyan mintha közelebb lenne a felhasználó a barátaihoz és családtagjaihoz. Ez a spontán kommunikáció új típusait hozza létre, mind a meglévő, mind az új szolgáltatások felhasználásával. A fogyasztói felmérésből az Ericsson megtudta, hogy napjaink kommunikációja nemcsak a fontos információk bejelentéséből áll: mára a mindennapi élmények megosztása van középpontban. Azok a fogyasztók, akik minden nap szívesen osztják meg élményeiket másokkal, nagy érdeklődést mutatnak majd a jelenléti szolgáltatások, valamint a személyes üzenetek és avatarok iránt.

Az Ericsson MCS kezdetben egyes felső-középkategóriás Sony Ericsson telefonokban lesz elérhető. Az MCS megoldás IMS-architektúrára épül, valamint összhangban van a szabványosított IMS szolgáltatásfunkciók segítségével a széleskörű iparági interoperabilitás és elfogadás megvalósítását célul kitűző Rich Communication Suite (RCS) iparági kezdeményezéssel. Az RCS-csoport a legfontosabb hálózatüzemeltetők, infrastruktúra- és eszközszállítók tömörüléséből jött létre: Orange, Telecom Italia, Telefónica, TeliaSonera, Ericsson, Nokia Siemens Networks, Nokia, Sony Ericsson és Samsung, akik azzal a céllal egyesítették erőiket, hogy megkönnyítsék a mobilkommunikáció fejlődését a gazdag szolgáltatásokat nyújtó kommunikáció felé.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés