Connect with us

technokrata

Vodafone: társadalmi felelősségvállalás mobilon

Kütyük

Vodafone: társadalmi felelősségvállalás mobilon

A WWF a Vodafone mobilreklám szolgáltatását használta TCR-kampányának részeként.

Április 16-án a Vodafone mobilmarketing programja keretében 40.000 olyan előfizető kapta meg célzottan a Vodafone első, nem kereskedelmi célú mobilhirdetést tartalmazó üzenetét, akik a közvetlen megkeresés lehetőségét előzetesen jóváhagyták.

A Vodafone tavaly júniusban indította el mobilmarketing programját. A mobilmarketing megoldások alkalmazásában a WWF az első civil résztvevő, kampányuk az 1%-os adófelajánlás ismertségének célzott növelésére irányult. A szervezet a piacon még újnak számító kampányával arra szeretné felhívni az emberek figyelmét, hogy adójuk 1%-át a hazai erdők védelmére is felajánlhatják. Az üzenet a felhívás mellett már a felajánláshoz szükséges adószámot is tartalmazta, mely nagyban megkönnyíti az adófelajánlás folyamatát.

˝Egy természetvédő szervezet számára is fontos, hogy kihasználja a modern kor eszközeit és így hívja fel a figyelmet arra, hogy nekünk kell tennünk környezetünk megóvása érdekében. A Vodafone mobilreklám szolgáltatása egyedi és új csatornát jelentett számunkra az emberek eléréséhez, ezért döntöttünk úgy, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget˝ – mondta a Csáki Roland, a WWF kommunikációs igazgatója.

A Vodafone Mobilmarketing Programja mobilwebes, webes, SMS-es és mobiltartalomhoz kötött megjelenéseket tesz elérhetővé a mobilcsatornát kommunikációs célra választó márkák számára. A Vodafone ügyfelei a hirdetések megjelenések köszönhetően egyrészt kényelmesen és helytől függetlenül juthatnak az egyes márkákra vonatkozó információkhoz, másrészt lehetőségük van díjmentes szolgáltatásokat, tartalmakat igénybevenni, illetve nyereményjátékokban résztvenni.

A magyar piacon egyedülálló kezdeményezést eddig közel két tucat jól ismert és népszerű márka aknázta ki: az első mobilhirdetések a Citroën, Coca-Cola, Nivea egyes márkáihoz és az OTP Bank termékeihez kapcsolódtak.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés