A vizsgálat szerint 2009 végén a magyar háztartások több mint negyede rendelkezett valamennyi távközlési szolgáltatásra (televízió, internet, vezetékes telefon és legalább egy saját finanszírozású mobiltelefon) szóló előfizetéssel. Mindössze két százalék (90 ezer háztartás) nem fizetett elő semmilyen szolgáltatásra. A szolgáltatások közül a legnagyobb arányú a mobil-előfizetés volt, ezt a fizetős tévészolgáltatás követte. Minden ötödik háztartás (780 ezer) viszont “megkerüli” ezt a szolgáltatást a szabad hozzáférésű földi műsorszórásra való csatlakozással. A GfK szerint a háztartások elenyésző részében van jelen egyszerre a vezetékes- és a mobilinternet-technológia, ami a két technológia versenyét tükrözi. Ezt igazolja az is, hogy a mobilinternetezők több mint 60 százaléka hozzáférését elsősorban otthon és nem a lakás falain kívül vagy útközben használja.
Szilágyi Ákos, a GfK Hungária illetékese szerint három fontosabb tendencia határozza meg a közeljövőben a hazai telekommunikációs piacot. A telekommunikációs cégek egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a csomagolt (egy szerződés keretében ugyanannál a távközlési szolgáltatónál fizetnek elő több szolgáltatásra) ajánlatoknak, további teret nyer a mobilinternet, és a digitálistévé-előfizetések folyamatos emelkedésére lehet számítani, ami az analóg adás 2012-es leállása közeledtével nyilvánvalóan megmozgatja majd a tévészolgáltatási piacot.