Connect with us

technokrata

A kommunikáció jövője

Kütyük

A kommunikáció jövője

Az Avaya felvázolta a vállalati kommunikáció jövőjére vonatkozó tervét.

Az Avaya bemutatta a kommunikáció jövőjére vonatkozó elképzeléseit, valamint terveit, melyek már a nemrégiben felvásárolt Nortel Enterprise Solutions termékeit és szolgáltatásait is tartalmazzák és teljesen új modellt jelentenek a vállalati kommunikációban. Az Avaya elképzelései a nyílt szabványokon, üzleti kommunikációt lehetővé tevő vállalati rendszereken, a hatékony és valósidejű kommunikáción alapulnak. A SIP (Session Initiation Protocol) rendszerek használatával mind a kis, mind a nagyvállalatok zökkenőmentesen és saját tempójukban kezdhetik el kiépíteni és használni az új kommunikációs lehetőségeket, miközben megóvják a már meglévő kommunikációs befektetéseiket. Az Avaya rendszerei korszerűsítik a vállalati folyamatokat azáltal, hogy mindenhol biztosítják a valósidejű kommunikációt. Az Avaya koncepció a már létező Avaya portfólióra épül, melybe a Nortel Enterprise Solutions funkciói integrálásra kerültek.

Az egységes kommunikáció portfólió középpontja az Avaya Aura, egy SIP-alapú kommunikációs platform, mely egyszerűsíti az összetett kommunikációs hálózatokat. A vállalati terv kiterjeszti az Avaya Aura értékét az Avaya (korábban Nortel) Agile Communications Environment (ACE) tudásával. Az ACE a Szolgáltatás alapú architektúrát és a web-szolgáltatásokat használja a kommunikációt lehetővé tevő alkalmazások gyors fejlesztésének érdekében.

Az Avaya Aura képezi az Avaya kontakt-center portfóliójának középpontját is. A kontakt-centerek miközben a SIP-alapú, szolgáltatás alapú architektúrák felé fordulnak, ezzel egyidejűleg a kommunikáció sokrétű lehetőségét biztosítják. Az új kontakt-center megoldással a vállalatok a fokozatosan növekvő ügyfélszolgálati igényeket könnyedén teljesíthetik és mindezt alacsonyabb költségek mellett. Az új koncepció probléma nélkül kiterjeszti az Avaya és Nortel Enterprise Solutions portfóliót az ügyintéző asztali számítógépére, a munkaerő ütemezésére és a hívások kiértékelésére is.

Az Avaya IP Office, BCM, Norstar, Partner és Integral 5 funkciói továbbra is elérhetők lesznek az ügyfelek számára úgy, hogy összevonják ezeket egy olyan hibrid ajánlattá mely az Avaya zászlóshajója lesz ebben a szegmensben, mely IP Office néven lesz elérhető. Az Avaya egyesíti a Nortel képességeit, interfészeit és telefonjait az IP Office-szal.

A vállalat emellett az Avaya Software Communication Systems -et is kínálja, ami egy SIP-alapú megoldás a Nortel Enterprise Solutions-tól. Ez kifejezetten azon kis- és középvállalatok ügyfeleinek készült, akik számára fontos az Egységes kommunikáció.

Az Avaya teljes egészében átvette a Nortel Enterprise Solutions termék vonalát. Az Avaya portfólió megoldást biztosít az Ethernet switchek, routerek, vezetéknélküli hálózatok és hozzáférést szabályozó rendszerek területén is.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés