Connect with us

technokrata

A Vodafone jó eredménnyel zárta pénzügyi évét

Kütyük

A Vodafone jó eredménnyel zárta pénzügyi évét

A Vodafone Csoport jó pénzügyi eredményeit követően ma a Vodafone Magyarország is közzétette számait a 2009. március 31-én zárult 2008/2009-es pénzügyi évére vonatkozóan.

A szolgáltatási árbevétel kis mértékben, 0,2 százalékkal csökkent, ami egyebek mellett a mobilvégződtetési díjak csökkentésének hatásaira vezethető vissza. A Vodafone Magyarország ügyfélszáma ugyanakkor 10%-kal növekedett az előző pénzügyi évhez képest. A piaci részesedése az aktív ügyfelek körében a 2008. márciusi 21,54%-ról 21,91%-ra emelkedett, ami 0,37 százalékpontos bővülés. A havidíjas előfizetők aránya 8%-kal gyarapodott, így 2009. március végén ők már a Vodafone ügyfélkörének 44%-át adták. A percdíjakból származó teljes bevétel a bázishoz képest 11%-kal emelkedett.

“Elégedettek vagyunk teljesítményünkkel, különösen azért, mert a jelenlegi, kemény gazdasági környezetben értük el azokat. Pénzügyi eredményeink a Vodafone Magyarország további erősödését mutatják, ez különösen érvényes a mobil adatforgalomra, ahol kiválóak a pozícióink, jól mutatja ezt az utolsó negyedév kimagasló teljesítménye” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója “Az elmúlt évben a mobil szélessáv lett az internet motorja, a Vodafone pedig egyértelműen a mobil szélessáv magyarországi úttörője.”

Erős adatforgalom-növekedés

Az előző évhez képest, az adatforgalomból származó teljes bevétel 56,5%-kal növekedett, elsősorban a Vodafone HSDPA mobil szélessávú szolgáltatás jelentős térnyerésének köszönhetően. A HSDPA mobil szélessávú előfizetők száma megduplázódott, míg a Vodafone Magyarország adatforgalma a pénzügyi év utolsó negyedévében 11%-kal emelkedett az azt megelőző negyedéves adatokkal összehasonlítva.

2009. május 19-én a Vodafone mobilinternetes hálózata által lefedett települések száma eléri a 319-t, ami azt jelenti, hogy a magyar lakosság 62%-a csatlakozni tud a Vodafone HSDPA-hálózatára.

A Vodafone elsőként vezetett be feltöltőkártyás mobilinternetes megoldást, illetve a Vodafone Zenetár nevű online zeneboltot, ahol több mint 150.000 szám érhető el, kevesebb, mint egy CD áráért. Emellett a Vodafone elsőként indított útjára a feltöltőkártyás ügyfelek számára hosszú távon előnyökkel járó ajánlatot, mely alapján a 3000 forintnál magasabb értékű feltöltéseket követően a felhasználók ingyen hétvégi percekhez vagy ingyen SMS-ekhez juthatnak.

Szintén a Vodafone volt az első, aki elindította mobilmarketing programját, amely a marketing egy új és modern megközelítését kínálja mind felhasználók, mind a hirdetők számára.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés