Connect with us

technokrata

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

Dotkom

Az amerikaiak reklám alatt is mobiloznak

A hirdetőknek ideje lesz új módszert kitalálni a termékek reklámozására, ugyanis az emberek a szünetekben már a mobiljukat nyomkodják.

Azt hiszem, nem vagyok egyedül azzal, hogy nem igazán szeretem a tévéműsor közbeni reklámokat (vagy írjam azt, hogy jobban szeretem a reklámok közti rövid ideig tartó műsorokat?). Egy 2254 fővel végzett, friss amerikai kutatás szerint az ottani polgárok nagy része is hasonlóan vélekedik. 38 százalékuk aktívan használja reklám közben a készülékét, 22 százalék pedig azt válaszolta, hogy csak akkor használja a telefonját a műsorszünetekben, ha kíváncsi arra, hogy az ott található állítások valódiak-e. 11 százalékuk pedig arra kíváncsi, hogy az ismerősei miként vélekednek a sorozatról, és ezért azonnal a mobiljához nyúl, amin ezt meg tudja tekinteni.

Szintén 11 százalék azok aránya, akik azonnal véleményt alkotnak a műsorról az interneten, a maradék 6 százalék pedig a valóságshow közbeni szavazáskor veszi igénybe a mobilját. Ez azt is jelenti, hogy a hirdetőknek új hirdetési formákat kell találni, ugyanis az emberek nagy része lefoglalja magát reklámidőben, így csak arra nem figyel, amiért súlyos pénzeket áldoztak. Kíváncsi lennék, milyen eredménnyel zárulna ez a kutatás, ha itthon is elvégeznék!



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés