Lei Jun, a vállalat vezetője hivatalos mikroblogján azt is megosztotta a nagyközönséggel múlt vasárnap, hogy a Xiaomi adózás előtti bevétel 135 % volt 2013-hoz képest, ami a 61 millió eladott telefonnak és a 227 %-os növekedésnek köszönhető. A bejegyzés nem tartalmazott konkrét számokat a profitot illetően, de a Reuterstől megtudtuk, hogy ennek oka az, hogy a növekedés miatt nem volt annyira kiemelkedő a profit.
Emellett fontos megemlítenünk, hogy a legutóbbi befektetésük után 45 milliárd dollárra értékelték a kínai gyártót, és ezzel megelőzték a Nokiát és még a Sony-t is. Nem semmi teljesítmény ez egy ilyen fiatal vállalattól. Egyelőre Ázsián kívül még óvatosan terjeszkednek, de reméljük pénztárcabarát áraikkal itthon is elterjednek készülékeik.