Norman Kohlberger, a Symantec termékmenedzserének októberi közlése szerint akkor értetlenül álltak az eset fölött, lévén csak annyi derült ki, hogy a hibajelenség Windows XP SP1(a)-ra és a Norton AntiVirus 2004 amerikai és nemzetközi angol változatára korlátozódik. A Symantec a hibával találkozó felhasználóknak azt javasolta, hogy vegyék fel a kapcsolatot a helyi képviselet terméktámogató központjával.
A javító patch nemrég került ki a Symantec oldalára. Del Smith, a Symantec vezető termékmenedzsere közölte, hogy a probléma az adott PC-konfiguráció egyedi kódjának generálási algoritmusával volt, és nem érintett specifikusan egyetlen hardvergyártót sem.
Ismeretes, hogy a kalózszoftverek arányát visszaszorítandó döntött úgy a Symantec, hogy a Norton Antivirus 2004 termékaktiválási eljárással kerül forgalomba. A Symantec közölte azt is, hogy a közeljövőben megjelenő termékei szintén igényelni fogják az eljárást. Del Smith elmondta, hogy az aktiválás elsősorban a felhasználók érdekében született meg, hiszen évről évre hamisított szoftverek milliói kerülnek ˝piacra˝ (a cég becslése szerint ez valahol 3,6 milliónál található egy évre kivetítve). Ez természetesen nemcsak a becsapott vásárlóknak okoz bosszúságot, de a Symantec bevételeit is csökkenti.
A Microsoft nyitotta meg a sort a nagyobb szoftverfejlesztők közül a termékaktiválás alkalmazásában. Több neves cég is követte már a példáját: az Adobe Systems és a Macromedia után most a Symantec is beáll a sorba.