Az SAP AG és a HP ma bemutatott közös JumpStart programja új lehetőséget biztosít a vállalatok számára az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) alapjainak megismerésére. A JumpStart keretében az SAP európai ügyfelei három hónapos próbalicencet kapnak a mySAPTM ügyfélkapcsolat-kezelő moduljából (mySAP CRM) és a HP informatikai infrastruktúrájából álló konstrukcióra, és az alkalmazáshoz a két partnervállalat tanácsadási szolgáltatásait is igénybe vehetik. A program elindításának bejelentésére az október 14. és 18. között Münchenben zajló Systems 2002 nemzetközi informatikai, távközlési és új média kiállításon került sor.
A JumpStart olyan előre definiált CRM-csomag, amely a különböző üzleti folyamatoknál (mobil értékesítés, internetes értékesítés, call centerek, marketingkampányok menedzselése stb.) bevált legjobb gyakorlatra épül, és lehetővé teszi a résztvevő vállalatok számára, hogy a megoldásokat saját szervezetüknél bevezetve, első kézből tapasztalják meg a CRM nyújtotta előnyöket.
A JumpStart segítségével az ügyfelek kipróbálhatják a különféle CRM-funkciókat, és a programot CRM-rendszerük kísérleti bevezetésének támogatására használva, értékes gyakorlati tapasztalatokra tehetnek szert. Mivel a JumpStart a mySAP CRM tesztcélú bevezetését támogatja, nincsen teljes körű telepítésre szükség. Így az ügyfelek rövid idő alatt megismerkedhetnek a CRM előnyeivel.
A három hónapos licenc lehetőséget biztosít a vállalatoknak arra, hogy saját vállalati és ügyféladataikkal – az ehhez szükséges hardvereket a HP-től bérelve – próbálják ki a mySAP CRM-modult. A projekt optimális hatékonysága érdekében a résztvevők az SAP és a HP szakembereinek tanácsaira és támogatására is számíthatnak a bevezetés és a próba értékelése során.