Kezdetben volt az Nvidia Refresh Rate Fix, amely a Windows 2000-es DirectX 7 megjelenésének – vagyis a Windows 2000 játékkorszak kezdetének – idejétől szabadította meg a játékosokat a Direct3D-s kép 60 Hz-es vibrálásától, amely az Nvidia Detonator driver ˝sajátossága˝ azóta is. Aztán a fejlesztés abbamaradt.
De jött az Nvidia Refresh Rate Fix MKII, amely azóta is támogatja a megjelenő Detonator drivereket – csak kicsit lassan. Így lehetséges, hogy a közel egy hete megjelent 41.09-es verzió támogatottságának a szoftverben híre sincs, és a megszállott játékosok választhatnak: vagy használják a régebbi drivert vagy kifolyik a szemük – egyik sem várható el…
Szerencsére akadt egy újabb üdvöske – az NVRefreshTool – amely gyorsabban követi az eseményeket, így a 40.41-es, majd a 41.09-es driver megjelenése után is hamarosan támogatni kezdte az újabb drivereket. A jelenleg 2.1-es verzióban leledző program használata végtelenül egyszerű – a megboldogult első Nvidia Refresh Rate Fixre hasonlít – ugyanis a grafikus kártya és a monitor képességeit figyelembe véve gombnyomásra beírja a Registrybe a lehetséges legnagyobb képfrissítési frekvenciákat, amelyek újraindítás után azonnal életképesek. Segítségével remélhetőleg a jövőben megjelenő Nvidia Detonator driverek is kis késleltetéssel használhatóakká válnak.