Connect with us

technokrata

Euronet a GE Lightingnál

Laptop

Euronet a GE Lightingnál

Egész Európát kiszolgáló, 80 kiszolgálóval dolgozó Genesys call center megoldás támogatásáról írt alá szerződést az Euronet Rt. és a GE Lighting.

A GE Lighting több mint két éve telepítette Budapestre európai kontaktcenter központját, ahova Spanyolországtól Skandináviáig futnak be a hívások. A Váci úti központban mintegy 80 operátor tucatnyi nyelven fogadja a hívásokat, válaszolja meg a kérdéseket és intézi a viszonteladók, partnercégek ügyeit.

A rendszer magját az SAP, a Siebel és a Genesys rendszer alkotja. A Genesys biztosítja az operatív CRM funkciókat, fogadja és szétosztja a telefonhívásokat, faxokat és e-mailen beérkező kérdéseket, igényeket. Siebel rendszeren alapul az ügyfélkapcsolat-kezelés. A két rendszer összeköttetésben áll az SAP-val, amely biztosítja a rendelések felvételét, követését, és természetesen mindezek pénzügyi-számlázási hátterét.

A Genesys kontakt center több mint két éve épült ki a GE-nél. Mostantól az Euronet Rt. szakemberei veszik át a támogatási feladatokat, biztosítandó, hogy a felmerülő hibákra, módosítási igényekre a lehető leggyorsabban reagáló, képzett, hazai csapat álljon rendelkezésre.

A Genesys, a világ vezető kontakt center szállítója, elsősorban a nagyméretű, komplex megoldások specialistája, de tavaly télen jelentette meg a közepes vállalatok igényeire szabott Express megoldását. Hazai partnere az Euronet Rt., közös projektként valósul meg a Mol-Gáz közepes méretű és az Axelero – komplexitásában Európában egyedülálló – rendszere.



Szólj hozzá!

További Laptop

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés