A 29 éves budapesti Szabó Gábort beválasztották a hálózati eszközök világpiacán meghatározó szerepet betöltő 3Com Vállalat tíztagú, marketing kérdésekben illetékes globális igazgatótanácsába. A nagytekintélyű testület határozza meg a 3Com nemzetközi marketing stratégiáját, dönt az erőforrások felhasználásáról, a termékstratégiáról, valamint a világcég kommunikációjával, a végfelhasználói és partnerkapcsolatok alakításával kapcsolatos kérdésekről. Szabó Gábor az igazgatótanács egyetlen közép-kelet-európai tagja.
A 3Com világviszonylatban vezető helyet foglal el azoknak a hálózatoknak a megépítésében, amelyek révén az emberek és a vállalatok bekapcsolódhatnak a kereskedelem és a kommunikáció világába. Hazai vállalata, a 7 évvel ezelőtt alapított 3Com Magyarország meghatározó helyet foglal el a magyar piacon is: a lokális hálózati eszközök több, mint 33%-át értékesíti, és egyértelműen piacvezető a hazai 10/100-as, úgynevezett Fast Ethernet eszközök területén.
Szabó Gábor négy évvel ezelőtt az Avaya Magyarország üzletfejlesztési és termékmenedzseri posztját cserélte fel a 3Com Magyarország regionális channel marketing vezetői posztjára. Szabó képességeit – amelyek révén az Avaya call center megoldásai piacvezetővé váltak Magyarországon – a 3Com úgy kamatoztatta, hogy a nőtlen fiatalembert hamarosan kinevezte a 3Com Vállalat közép-kelet-európai marketing igazgatójává.
Az MBA végzettségű mérnök-közgazdász Budapestről irányítja a multinacionális vállalat cseh, lengyelországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, boszniai, szerbiai, montenegroi, bulgáriai és romániai marketing tevékenységét. Nevéhez fűződik a 3Com az Európai Unió eEurope programjához kapcsolódó tevékenységeinek kelet-európai irányítása.