Connect with us

technokrata

Topcall az SAP tihanyi konferenciáján

Laptop

Topcall az SAP tihanyi konferenciáján

Topcall Egységes Üzleti Kommunikációs Megoldásokkal (UC) a dinamikusabb SAP-alapú integrált üzleti kommunikációs folyamatokért.

A piaci verseny növekedésével, az EU-csatlakozás eredményezte kihívásokkal a nagyvállalati szférában egyre inkább nő a hatékonyság-növelésre való igény. Ennek eredményeként a cégek üzleti folyamataikat minél magasabb fokon igyekeznek automatizálni, a meglévő alkalmazásokat maximálisan kihasználni és az adatáramoltatást és –kezelést egységesíteni.

A szeptember 12-15-én tartott tihanyi SAP-konferencián a Topcall ismertette a különböző gazdasági szektorok nagyvállalatainak jelenlévő szakembereit az Egységes Üzleti Kommunikációs Megoldásáról (Unified Communications), amely lehetőséget nyújt arra, hogy az SAP infrastruktúrával rendelkező vállalatok ERP rendszerüket és üzleti folyamataikat olyan kommunikációs funkciókkal is kiterjeszthessék, mint fax, dokumentum-feldolgozás, SMS, MMS, hang, biztonságos e-mail, IVR vagy CTI. A Topcall egységes üzleti kommunikációs megoldása valódi hozzáadott értéket teremt az SAP-felhasználók számára az egyedi igényekhez alkalmazkodó különböző szolgáltatásaival, mint:

  • Telefaxon, papíron, e-mailen beérkező dokumentumok feldolgozása és adatbevitel az üzleti folyamatokba valamint tartalom menedzsment rendszerekbe (például: számla, megrendelés, megbízások, stb.);
  • Dokumentum- és információküldés automatizálása közvetlenül SAP alkalmazás-modulokból, biztonságos e-mailben, faxon, XML üzenetben, SMS vagy hangüzenet formájában (például: rendelés-visszaigazolás, szállítólevél, kereskedelmi információk, fizetési felszólítások, feladat-emlékeztetők, riasztások, stb.);
  • Interaktív információ- és adatlekérdezések SMS, hang, fax vagy webportálon (például: számla feldolgozottsága, megrendelés státusza, műszaki állapot lekérdezése, stb.);
  • Üzletileg kritikus kommunikációs folyamatok ellátása a SAP R/3-as rendszeréből és a mySAP komponensekből.

15 éves nemzetközi SAP-integrációs tapasztalatával, magas színvonalú konzultációs szolgáltatásaival és sok száz kiemelkedő referenciával a Topcall bizonyította képességét az üzleti folyamatok kommunikáció-képessé tételére, és vezető pozíciót vívott ki magának az SAP-hoz integrált B2B kommunikációs megoldások piacán.

A helyi értékesítési, tanácsadási, valamint műszaki támogatási feladatokat ellátó budapesti leányvállalat olyan társaságokat segített kommunikációjuk fejlesztésében, mint a MOL Rt., a SAP Hungary Kft., a Villeroy&Boch Rt., CIB Bank Rt., a T-Mobile Magyarország Rt., a Dél-dunántúli Gázszolgáltató Rt., az AEGON Magyarország Rt.



Szólj hozzá!

További Laptop

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés