Connect with us

technokrata

Alerant: egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál

Laptop

Alerant: egységes ügyfélszolgálati rendszer három debreceni szolgáltatónál

A fejlesztések BEA WebLogic alkalmazásszerver alapon, Java technológiával, szabványos J2EE elemek felhasználásával folynak.

Integrált értékesítési és ügyfélszolgálati rendszer épül ki az Alerant Rt. vezetésével a Debreceni Vízmű Rt.-nél, a Debreceni Hőszolgáltató Rt.-nél és a Debreceni Cívisház Rt.-nél.

A 2007. február végéig tartó fejlesztés során olyan egységes Intranetes/Internetes felület jön létre, melyen keresztül az ügyfelek közvetlenül tájékozódhatnak folyószámlájukról, illetve mérőállásokat juttathatnak el a szolgáltatókhoz. A cégek ügyintézői – az adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények betartása mellett – az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi információt könnyen elérhetik a rendszerből.

Az ügyfélszolgálat mellett a kiépülő rendszer támogatja a három vállalat kapcsolódó üzleti folyamatait is (például: szerződéskötés, adatellenőrzés). A meglévő, illetve most készülő alkalmazásokra, valamint azok kialakuló kommunikációjára épülő folyamatkezelés segítségével a folyamatok végigvihetők, illetve nyomon követhetők.

A létrejövő megoldás a BEA integrációs technológiáján alapul, így alkalmas dobozos szoftverek, valamint egyedi alkalmazások integrálására is. A fejlesztések BEA WebLogic alkalmazásszerver alapon, Java technológiával, szabványos J2EE elemek felhasználásával folynak. Az üzleti folyamatok építését, futtatását a BEA WebLogic Integration munkafolyamat támogató eszközön végzik.



Szólj hozzá!

További Laptop

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés