A 2005 elején meghirdetett meghívásos pályázat nyerteseként a Synergon Informatika Rt. fejlesztette a KELER Rt. központi jogosultság-nyilvántartó rendszerét, amelynek átadására néhány héttel ezelőtt került sor. A KELER Rt. különböző rendszereket, alkalmazásokat működtet, amelyek eltérő jogosultságstruktúrákkal rendelkeznek. A Synergon egyedi fejlesztésű rendszere lehetővé teszi az eltérő jogosultság-felhasználó összerendelések egységes nyilvántartását, valamint támogatja a jogosultságkezelés belső eljárásrendjét. Ez a megoldás univerzálisan alkalmazható, bármely informatikai alkalmazással képes együttműködni.
A rendszer bevezetését megelőzően a KELER Rt. informatikai alkalmazásai különböző jogosultsági rendszerek alapján működtek. A jogosultsági szintek nyilvántartása és adminisztrációja igen bonyolult, nehezen kezelhető feladat. A Synergon megoldása lehetővé teszi az összes alkalmazás jogosultság-nyilvántartásának központi kezelését. A korábbi, akár papír alapon történő jóváhagyási folyamatok most egyszerűen integrálhatóak egy könnyen kezelhető webes felületre. A rendszer workflow alapú, akár minden igényt rögzíthet, és alkalmas lehet az érintettek elektronikus levélben történő értesítésére és a kapcsolódó események naplózására is.
A KELER Rt. a fenti problémakör megoldására a Synergont választotta, a társaság ezen a területen is biztos szakértelemmel és megfelelő referenciákkal rendelkezik. A Synergon komplett, az üzleti és biztonsági igényeknek teljes mértékben megfelelő rendszert vezetett be, felhasználva rendszerintegrátori képességeit.