A játszva tanítás koncepcióját célzó pályázat olyan digitális oktató tartalmak készítésére irányul, melyek játékos elemek felhasználásával, szórakoztatva képesek az ismeretek elsajátíttatására. A versenyen résztvevő edutainment fejlesztők két fordulóban mérhetik össze tudásukat. Az első forduló során egy e-mailben kapott feladattal kell megbirkózniuk, majd a döntőbe jutottak egy 8 órás „élő” programozás során bizonyíthatják rátermettségüket.
A verseny részvételi szabályai a Eduweb Multimédia honlapján találhatók. Pályázni ugyancsak ezen az oldalon, március 13-ig lehet. A beküldött pályaműveket és a döntő résztvevőit szakmai zsűri bírálja el, a szervezők ugyanakkor a közönségnek is lehetőséget biztosítanak a legjobb 16 pályamű értékelésére, melyek ugyancsak az Eduweb honlapján tekinthetők meg. A döntőről televíziós felvétel készül, amelyet a fix.tv április 3-i „level up” adásában láthatnak az érdeklődők.