Különösen a Google, az MSN, a Yahoo és az Ask.com kiegészítő modulok népszerűek. A keresőcégek 80 cent és 2 euró közötti összeget fizetnek a számítógép-gyártóknak minden egyes előre telepített alkalmazásért. A Comcast piackutató cég felmérése szerint napjainkban már a Google-keresések 12 és a Yahoo-keresések 18 százaléka ilyen kiegészítők segítségével valósul meg. Az Ask.com-nál ez az arány még magasabb, 42 százalék.
A böngésző kiegészítők egy szoftver telepítése során is a gépre kerülhetnek, ha nem figyelünk oda. A nyílt forráskódú programok és az ingyen letölthető szoftverek jelentős része ma már felajánlja, ezeknek az alkalmazásoknak a telepítését. A DivX Networks- nek például a tavalyi esztendő első 9 hónapjában a Yahoo Toolbar használata több mint 14 millió dolláros bevételt hozott – olvasható az SG.hu informatikai hírmagazin cikkében.