Connect with us

technokrata

Milyen lesz a jövő tévéje?

Smart home

Milyen lesz a jövő tévéje?

A stílusra igényes vásárlók kegyeiért folyik a harc.

Egyre-másra dobják piacra legújabb televízióikat a gyártók, a trend pedig azt mutatja, hogy a minimalista, káva nélküli, szupervékony készülékek a kelendők. Az LG februárban dobta piacra vadonatúj plazmáját és folyadékkristályos tévéjét, a Sharp pedig őszre ígérte be különlegesen keskeny sorozatát.

Nagy a verseny, hiszen a háztartások 99%-a rendelkezik TV-vel, az otthonok közel felében több készülék is van, ám azt is érdemes megemlíteni, hogy döntő többségük nem alkalmas digitális adások vételére. A fogyasztók pedig a technológiai fejlődés által elérhetővé váló szolgáltatások közül a leghasznosabbnak a tökéletes kép-és hangminőséget tartják.

Az LG új modelljeinek design koncepciója vásárlói felmérések alapján készült. A vállalat számos felmérést végzett, hogy kiderítse, milyennek képzelik az emberek álmaik televízióját. Rájöttek, hogy a vásárlók nem tartják kielégítőnek a csak fekete színű készülékekből álló kínálatot és egy stílusos jelenségre vágynak, amely sem bekapcsolt, sem kikapcsolt állapotban nem hat zavaróan a környezetben.

A vízió megvalósításáért az LG termékmenedzserei, marketingesei, designerei és kutatói nem külön-külön, hanem egymással együttműködve dolgoztak a design kialakításán. A szakemberek a kijelző-iparág mellett a gépjárművek, a belsőépítészet, a mobiltelefonok és az IT világát is tanulmányozták, hogy meghatározzák az új TV formáját, anyagait, színeit. Így született meg az LG60 és a PG60.

„Az LG60 és PG60 egy családba tartoznak, de teljesen különbözik a személyiségük” – mondta Simon Kang az LG Digital Display Company vezetője. „Ha az LG60 egy gyönyörű és rejtélyes színésznő lenne fekete estélyi ruhában, akkor a PG60-at egy igényes megjelenésű műsorvezetőként képzelhetjük el stílusos és elegáns fekete öltönyben.”

A stílusra igényes vásárlók kegyeit az egyedi külső mellett kiváló technológiával is igyekeznek elnyerni, az esztétikus megjelenésért természetesen nem áldozták fel a képminőséget sem.

Ráadásul mindkét TV-ben megtaláljuk az LG láthatatlan hangszóróit, amelyek tiszta hangot biztosítanak, miközben észrevétlenül olvadnak egybe a készülékkel. Az LG együttműködött Mark Levinsonnal, az elismert audió szakértővel, hogy tökéletesítse a televíziók hangját. „A vásárlók nagyra értékelik, ha TV-jük a legkiválóbb hangminőséget produkálja, ezért a legkézenfekvőbb döntés volt Mark Levinson urat felkérnünk cégünk új termékkínálatának tökéletesítésére. Akár az LG60-at, akár a PG60-at választjuk, minden esetben az audio legenda által finomított fantasztikus hangzásban lesz részünk” – mondta Kang úr.

A Sony már évekkel ezelőtt észrevette, hogy az okos technológia mellé szükséges a jó dizájn, így a legkifinomultabb belső terek számára is megfelelő szórakoztatóelektronikai termékeket kell kínálnia. A londoni Sony Design Centre és a Ligne Roset designcég által kifejlesztett és Tokióban megalkotott Esprit modern, a minimalizmus filozófiáján túlmutató lakberendezési stílusokat ötvözi a Sony hang- és látványtechnológiai megoldásaival.



Szólj hozzá!

További Smart home

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés