“A verseny fokozódik, amióta a laposképernyős tévéipar kifejlődött és stabilizálódott” – mondta Simon Kang, az LG Electronics Digital Display Company elnök-vezérigazgatója az IFA sajtótájékoztatóján. “Biztosak vagyunk abban, hogy célzott helyi marketing stratégiákkal – amelyek a formatervezés és technológia tökéletes harmóniáját hirdetik -, az LG termékeit megkülönbözteti a versenytársakétól.”
Az LG négy fő hangsúlyt követve kívánja elérni ambiciózus, 20 milliárd amerikai dolláros célkitűzését a laposképernyős piacon 2010-re. A cél elérése érdekében a Társaság fent kívánja tartani prémium márka imázsát és vezető szerepét a szegmensben, növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát.
Az LG következetes, – az elegáns formatervezés és a modern technológia optimális egyensúlyára összpontosító – marketingtevékenységével alapozta meg prémium márka imázsát. A Társaság 500 millió dollárt tervez marketingtevékenységre költeni 2010-ig világszerte, amellyel elsősorban Észak-Amerika, Közép- és Dél-Amerika, Európa, Kína, Közép-Kelet-Afrika és a Független Államok Közössége piacait kívánja segíteni. Az LG jelenlegi prémium kategóriás termékeket forgalmazó kereskedői hálózatának továbbfejlesztésén dolgozik, és központosítja marketingtevékenységét az észak-amerikai és európai piacokon.
Az LG a befektetett tőke megtérülését a kiszervezési rendszer, az innovatív gyártási technológia és a továbbfejlesztett értékesítési rendszere segítségével kívánja maximalizálni.
A cellás gyártási rendszer bevezetése, legyen szó akár tömegtermelésről, akár minőségi termékek kismennyiségű gyártásáról, lehetővé teszi a termelés megháromszorozását. A futószalagos termeléssel ellentétben, cellás gyártás esetén egy szerelő állítja össze a terméket. A kereskedői hálózat fejlesztése érdekében a Társaság folyamatosan ellenőrzi hálózatát és tökéletesíti annak működését.
Az LG vezető szerepének megőrzése érdekében elkötelezett az iránt, hogy kutatási eredményekkel alátámasztva kínáljon különböző hozzáadott értékkel rendelkező termékeket a különböző vásárlói csoportoknak. Ezért a Társaság 1 milliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe 2010-ig. Az LG tovább bővíti, és a vásárlói igényekhez igazítottan egyre változatosabbá teszi termékskáláját úgy, hogy kiaknázza LG Display, LG Innotek és LG Digital TV Lab leányvállalataihoz kötődő szoros kapcsolatát. Az LG új üzleti modellek fejlesztésével erősíti B2B tevékenységét oly módon, hogy termékeit tömegek által látogatott intézmények számára is értékesíti majd – mint szállodák, repterek – elsősorban Észak-Amerikában és Európában. Az LG egyik jövőbeli fejlődési irányának tekinti továbbá a szélessávú televíziózást, ezért partnerek segítségével széleskörű tartalomszolgáltatást kíván nyújtani az interneten keresztül többek között 3D tartalmakkal, nagyfelbontású filmekkel.
A világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében, amely eredmény megfelel az LCD és plazma üzletág ambiciózus célkitűzéseinek. Az LG LCD TV részlege 100%-os eladás-növekedést ért el a 2007. évi első félévéhez képest, az LG plazma TV értékesítését pedig 45%-kal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva.