Connect with us

technokrata

Az Apple olyan, mint egy vallás

Smart home

Az Apple olyan, mint egy vallás

Apple rajongók agyát vizsgálták és nem meglepő eredményre jutottak.

Az Apple termékek rajongói az extrém elkötelezettségükről és márkahűségükről váltak ismertté, sőt egy dokumentumfilm szerint az iPodokhoz és iPadekhez fűződő fanatizmus bizonyos értelemben hasonlít a vallásossághoz.

Az Apple-hívők agyában az MRI felvételek segítségével kimutatták, hogy ugyanaz az agyi terület aktivizálódik, miközben Apple termékeket, illetve vallási témájú képeket nézegettek.

Alex Riley, a BBC-n sugárzott Szupermárkák titkai című dokumentumfilmje kapcsán végzett el egy vizsgálatot az Apple új, Covent Garden-i üzletének megnyitóján. Riley a megnyitón látottakat egy vallási közösség gyűléséhez hasonlította. Amint a személyzet hisztérikus ujjongás közepette megnyitotta az üzlet kapuit, önkívületi állapotban lévő vásárlók százai özönlötték el a termet. Sok rajongó a bolt előtt, az utcán fekve töltötte az éjszakát, hogy másnap reggel az elsők között lehessen, mások távoli városokból utaztak a londoni megnyitóra, annak ellenére, hogy semmiféle akció, vagy kedvezményes ár nem várt a vásárlókra.

A rajongás jobb megértéséhez Riley idegszakértők segítségét kérte, akik agyi MRI vizsgálatokat végeztek a rajongókon. Az eredmények azt mutatták, hogy az Apple termékek és a vallási témájú képek ugyanaz az agyi területet stimulálják. A dokumentumfilmben megszólalt Buckingham püspöke is, aki egyetértett Riley-val. A püspök úr szerint ez részben azzal magyarázható, hogy az Apple üzletek sok vallásos elemet alkalmaznak, mint például kőpadlókat, oltárszerű termékállványokat és boltíves ablakokat.



Szólj hozzá!

További Smart home

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés