A korábbi kijelzőkhöz képest az új LED-es megoldások érezhetően alacsonyabb költséggel járnak az innovatív szoftveres és energiatakarékos megoldásoknak köszönhetően, amelyek együttesen mintegy 30%-kal csökkenthetik az energiafogyasztást.
Az LG új LED-es termékeinek legfontosabb előnye az alacsonyabb önköltség, amelyet a páratlan energiatakarékossági megoldások és az új funkciók kombinálásával sikerült elérni. A Smart Energy Saving technológiájának köszönhetően az LG LED kijelzői mintegy 30 százalékkal kevesebb energiát fogyasztanak más LED kijelzőkhöz képest. Az önköltségeket tovább csökkenti a beépített Media Player. A Super Sign Elite-W szoftvernek és az USB portnak köszönhetően –a hagyományos LED kijelzőktől eltérően- az LG LED termékeinek nincs szüksége külső eszközökre, vagy további szoftverekre a kijelző tartalmának létrehozásához, szerkesztéséhez vagy megjelenítéséhez.
A költségcsökkenés mellett a gyártó felveszi a versenyt a konkurencia azonos kategóriába tartozó termékeivel is. Az 55 hüvelykes (140 cm) WV70 esetében pl. egyedülálló módon a panelek közötti távolság mindössze 5,3 mm. A 2012-es ISE kiállításon az LG egy kilenc WV70-es LED kijelzőből felépített videofalat állított ki, különböző dinamikus K-Pop tartalmakat bemutatva. Az új 55 hüvelykes (140cm) WS50 standard digitális LED kijelzőnek szintén figyelemre méltóan keskeny a kávája, mindössze 14 mm.
Ez a két kijelző optimális megoldás a kültéri használatra, mert mindkét termék kristálytiszta képet jelenít meg még erős napfényben is, köszönhetően a különleges „shine-out” bevonatnak és feketedés elleni paneltechnológiának. Mindemellett az LG LED kijelzői 450nites fényerejükkel ideális választássá teszi őket pl. a bevásárlóközpontok és stadionok számára. Ezen kívül az LG LED termékeinek nagy része IPS panellel rendelkezik, amellyel érezhetően növelhető a látószög, így az ügyfelek a színek kontrasztjának és konzisztenciájának feláldozása nélkül érhetnek el nagyobb számú nézőközönséget multimédiás tartalmaikhoz.
Az LG LED kijelzőinek előbb említett erősségeit bárki megtekinthette a 2012-es ISE kiállításon az LG standjánál, és összehasonlíthatta az LG LED termékeit a versenytársakéval az energiatakarékosság, tükröződésmentesség és az elfeketedést okozó hibáktól való mentesség tekintetében. Fontos továbbá, hogy az LG a standján a felhasználást utánzó környezetet alakított ki, például: hoteleket, konferenciatermeket és autószalonokat utánzott, az eltérő iparágakban tevékenykedő ügyfelek igényeinek megfelelően.
Az LG a kiállítás hoteltévé részlegében mutatta be a Pro:Centric technológiát. A Pro:Centric lehetővé teszi, hogy a vendégek számára hasznos információk sokaságát lehessen átadni, beleértve a hotel szolgáltatásait, a helyi utazási információkat, az időjárás jelentést, valamint a tévécsatornákat és híreket. A Pro:Centric interaktív funkciókkal is kiegészül, lehetővé teszi a vendégek részére, hogy pár egyszerű ujjmozdulattal jelentkezzenek ki vagy be a szállodába, vagy kérjenek szobaszervizt. A stand további részeiben az LG konferenciatermeket alakított ki videokonferencia lehetőséggel, web-alapú rögzítési lehetőséggel és interaktív táblákkal, és berendezett egy autószalont is, ahol a felhasználóbarát érintőképernyős LED kijelzők kaptak helyet, amelyek IR multi touch technológiával működtek.
Az LG egy költséghatékony kijelző megoldást is bemutatott, amely a kis- és középvállalkozások korlátozott erőforrásainak figyelembevételével készültek: ez az EzSign LED TV. A többi LG LED kijelzőhöz hasonlóan az EzSign LED TV is alacsony önköltséggel üzemeltethető, könnyen kezelhető és integrált Media Player-rel is fel van szerelve. Az EzSign LED TV kijelzőként és tévéként is használható, így a felhasználók egyedi, multimédiás tartalmakat, vagy élő tévéközvetítést is megjeleníthetnek rajta.