Connect with us

technokrata

Közösségi média marketing – hatékonyan és eredményesen

tartalommarketing

LifeStyle

Közösségi média marketing – hatékonyan és eredményesen

Közösségi média marketing – hatékonyan és eredményesen

Aki kicsit is otthon van a marketing világában, jól tudja, hogy napjainkban már egyetlen cég sem lehet sikeres a közösségi médiában való jelenlét nélkül. De miből is áll mindez?

Elsőként le kell szögeznünk, hogy önmagában a “jelenlét” még nem elegendő ahhoz, hogy a márkaismertség növekedjen és a tartalmak eljussanak a célközönséghez, tudatos marketingtevékenységre van szükség. Ez egyrészt magában foglalja a közösség megfelelő kezelését, vagyis a követők számára releváns tartalmak posztolását, és a velük folytatott aktív kommunikációt, másrészt pedig a hirdetések célzását. Mindez egyáltalán nem könnyű tevékenység, ezért célszerű szakértő céget megbízni a Facebook kampánykezelés feladatával.

Facebook-hirdetések

A Facebook népszerűsége töretlen; hazánkban mintegy 7 millió felhasználó nézegeti a hírfolyamot nap mint nap. Hatalmas lehetőséget rejt ez magában a cégek számára, amelyet kár lenne nem kihasználni, viszont nem mindenki szeretné beásni magát a célzások és a beállítások világába – erre sem idő, sem energia nincs a mai rohanó világban.

Azonban ha szakértőt bízunk meg a Facebook hirdetéskezeléssel, akkor biztosan lehetünk abban, hogy nem sablonos megoldást kapunk majd, hanem cégünk jellemzői, működési környezete és célkitűzései alapján készítik majd el hirdetési fiókunkat. És ez még nem minden, ugyanis a rendszeres elemzések alapján a kampány hatékonysága még tovább növelhető.

Instagram-hirdetések

Az Instagram esetében kiemelt szerepet játszik a vizualitás és az esztétika. Bár ez a platform a maga 2,5 millió hazai felhasználójával némiképp még elmarad a Facebook népszerűségétől, de erősen fejlődik, és egy magára valamit is adó cég itt is gondoskodik a jelenlétéről és kihasználja a hirdetési lehetőségeket.

Az Instagramon már nem elegendő a jól kialakított stratégia, hanem kiemelkedő minőségű, egyedi és magával ragadó fényképekre van szükség a hirdetési kampányokhoz. Természetesen ha megtaláltuk a szakértő segítséget, akkor ők gondoskodnak az egyedi tartalmak elkészítéséről és a kampány céljának legmegfelelőbb hirdetési formátum kiválasztásáról.

A figyelem fenntartása

A sikeres kampány és a márkaismertség növekedése azonban még nem minden: ahhoz, hogy a siker tartós legyen, fenn kell tartani a potenciális vásárlók figyelmét. Ez pedig a mai digitális környezetben, amikor percenként zúdulnak ránk az újabb és újabb információk, bizony egyáltalán nem könnyű. Itt jön képbe a remarketing, vagyis azoknak a felhasználóknak a megszólítása, akik már kapcsolatba léptek a céggel, például ellátogattak a honlapjára vagy rákattintottak egy termékre. Az ő célzásukhoz másfajta hirdetésre van szükség, de egy szakértő cégnek a remarketing kampányok elkészítése sem jelenthet gondot.

Ha egy cég hosszú távra tervez, ma már nem kerülheti ki a közösségi médiában való jelenlétet, de ahhoz, hogy az eredményes legyen, érdemes szakértő segítséget igénybe vennie.

Tovább

Kapcsolódó cikkek

További LifeStyle

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés