Connect with us

technokrata

240 fővel bővíti ügyfélszolgálati központját a Vodafone

Dotkom

240 fővel bővíti ügyfélszolgálati központját a Vodafone

„A Vodafone az elkövetkező másfél évben 240 fővel összesen 540 fősre bővíti a miskolci regionális ügyfélszolgálati központban foglalkoztatottak számát” – mondta Diego Massidda vezérigazgató kedden az új irodaszárny átadása alkalmából rendezett ünnepségen.

Mint mondta, folyamatban lévő 450 millió forintos beruházással a Vodafone miskolci befektetése meghaladja majd az egy milliárd forintot és a Vodafone által a miskolci Macropolis épület-komplexumban igénybe vett terület 2700 m2-ről 4200 m2-re bővül.

A Vodafone bővítése újabb bizonyíték Magyarország növekvő versenyképességére, mondta Szijjártó Péter, a Miniszterelnöki Hivatal külügyi és külgazdasági államtitkára. Mint fogalmazott: „a világ egyik legismertebb és legelismertebb vállalata újra bizalmat szavazott Magyarországnak és ez a bizalom kölcsönös. Ha nem így lenne, akkor a Vodafone nem bővítené regionális ügyfélszolgálati központját Miskolcon és nem ők lennének az állami intézmények szolgáltatói az elkövetkezendő két évben.”

Vodafone_Regionalis_Ugyfelszolgalati_Kozpont_atadasa01

A most folyamatban lévő miskolci beruházás eredményeképpen a miskolci ügyfélszolgálati központ fogja kiszolgálni a Vodafone több mint 2,6 millió magyarországi ügyfelét, mondta Diego Massidda. Az öt évvel ezelőtt megnyitott regionális ügyfélszolgálati központ munkáját eddig az ügyfelek 90% kiválóra értékelte. A központ munkatársai az elmúlt évek során a több százezer írásbeli válasz mellett több mint 9 millió hívást fogadtak és 46 millió percnyi beszélgetést folytattak az ügyfelekkel. A munkatársak összesen 4,2 millió órát dolgoztak az elmúlt öt év alatt, miközben a Vodafone ügyfelei mellett kiszolgálták Magyarország egyetlen igazi virtuális szolgáltatójának, a Tesco Mobile-nak az ügyfeleit is. 

15 éve Magyarországon

A Vodafone ügyfélszolgálata számokban

5 éve Miskolcon

Országosan, 1999 óta

Ezen belül Miskolcon, 2009 óta

Fogadott hívások száma

22 millió

9 millió

Ügyfelekkel beszélt percek

108 millió

46 millió

az ügyfélszolgálatokon ledolgozott órák

7,7 millió

4,2 millió

A Magyarországon idén immár 15 éve jelen lévő Vodafone az eddigi tapasztalatok szerint nagyon jól döntött, amikor 2009-ben megnyitotta ügyfélszolgálatát a borsodi megyeszékhelyen, monda Beck György a Vodafone Magyarország elnöke. Hozzátette, hogy a jelenleg összesen mintegy 1340 főt foglalkoztató Vodafone második otthonra lelt Miskolcon és így aktív szerepet játszik a város a kulturális és sport életében is.

Kiemelt célunknak tekintjük a helyi gazdaság fejlesztését, Miskolc város jövőjének előmozdítójaként tekintünk minden olyan már meglévő és idetelepülni kívánó vállalkozásra, amely a városban, illetve a térségben munkahelyeket kíván létrehozni, bővíteni, megtartani, mondta Kriza Ákos polgármester. Kiemelte: rendkívül fontos, hogy olyan foglalkoztatási lehetőséget tudjon biztosítani a város, ami az itt élőknek nemcsak kenyeret, megélhetést, hanem megtartó erőt is ad. A Miskolci Önkormányzat ezért is döntött úgy, hogy 130 millió forintos támogatással járul hozzá a mostani bővítéshez, amellyel további 240 új munkahely létesítését és mintegy 450 millió forint beruházását vállalja a Vodafone, tette hozzá a polgármester.

 Vodafone_Regionalis_Ugyfelszolgalati_Kozpont_atadasa02

A Vodafone 15 év alatt közel 300 milliárd forint adót fizetett be különböző jogcímeken az államkasszába és több mint 212 milliárd forintos beruházást hajtott végre Magyarországon, miközben a Vodafone Alapítvány több mint 1 milliárd forinttal támogatott elsősorban a mobiltechnológia nyújtotta lehetőségek kiaknázására építő, társadalmilag hasznos programokat Magyarországon.

A Vodafone Magyarország, mint a világ egyik vezető mobil szolgáltatójának leányvállalata, az egyik legnagyobb brit befektető Magyarországon. A Vodafone magyarországi működésével hozzájárult a brit vállalati kultúra elterjesztéséhez egyben a cég sikerei más brit vállalatokat is magyarországi befektetések megfontolására ösztönöztek, hozzájárulva ezzel a két ország közötti kétoldalú kapcsolatok javításához, mondta a rendezvényen Jonathan Knott, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete.

Vodafone_Regionalis_Ugyfelszolgalati_Kozpont_atadasa03

Az elmúlt évek során végrehajtott beruházásoknak köszönhetően ma a Vodafone Magyarország Európában, illetve a teljes Vodafone csoporton belül is kiemelkedően magas, országosan 98,3 százalékos kültéri nagysebességű mobilinternet lefedettséggel bír Magyarországon és ezen belül az ország lakosságának 66%-a fér hozzá a 42 mbit/sec-os HSPA+ hálózathoz. Az elmúlt évek hálózat fejlesztései nyomán a Vodafone a több száz olyan településre jutott el, ahol korábban semmilyen szélessávú mobilinternet-szolgáltatást nem lehetett használni. A Vodafone ezzel több mint 1,2 millió emberhez juttatja el a napjainkban gyakorlatilag már nélkülözhetetlen szélessávú mobilinternetet, összekapcsolva őket ismerőseikkel, rokonaikkal, üzleti partnereikkel.

A Vodafone világviszonylatban a vezető M2M (machine to machine) szolgáltató és nagyon fontos szerepet játszik Magyarországon is a „gépek internetének” elterjesztésében, többek között a nemzetgazdasági szempontból is kiemelt fontosságú online pénztárgép és elektronikus útdíj rendszerek bevezetésében való aktív közreműködéssel. Mindemellett 2014 elején a Vodafone Magyarország nyerte meg azt a közbeszerzési eljárást, amelynek eredményeképp az elkövetkező 2 évre a magyar államigazgatás elsőszámú mobilszolgáltatója lett.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés